sobota, 29 grudnia 2012

Merenwen - Crist




IMIĘ
Jak brzmi moje imię? Na prawdę sądzisz, że jesteś godzien, aby je poznać?
Gratuluję! Właśnie wygrałes na loterii!
Nazywam się Merenwen

NAZWISKO
Ale... Mam dwa nazwiska. Jedno zapomniane, Finning... A drugie, którego teraz używam brzmi Falassion

WIEK
Posiadam... Już nie liczę. Jestem elfem... Ale uznajmy, że osiemnaście.
Ach, czymże są liczby...

PŁEĆ
Tak nieznane są głębokie myśli kobiety, którą jestem

STATUS W SZKOLE
Nowa

RASA
Elf? Proszę cię... Już dawno przestałam się nazywać zwykłym elfem... Od dawna jestem mrocznym elfem. Czystym bez skazy.

MOC
Pierwsza moc, jaką wytrenowałam to zablokowanie swojego umyłsu
Druga zaś to władanie nad powietrzem, każdy z naszej rodziny panuje nad jednym żywiołem. Mi przypadł on.

CHARAKTER
Merenwen jest... trudna. Może zacznijmy od początku? Tak. Powiedzieć, że jest przeciwieństwem swojej siostry to za mało, aby uzmysłowić, niektórym jaka potrafi być. Jest samolubna, okrutna i wredna. Nigdy na jej ustach nie zobaczysz szczerego uśmiechu. Nigdy nie zobaczysz na jej twarzy wyrazu współczucia. Dojrzewała się praktycznie przez rodziców. Wygnana, gdy jej siostra miała pięć lat. Za co? Za to, że różniła się od innych. Często broiła, a nawet... niechcący uszkodziła jednego ze swoich nauczycieli. Rysowała czaszki i opowiadała o duchach, a gdy w wieku czternastego roku życia groziła komuś nożem... Zebrała się rada i... musieli się z nią pożegnać.
Ktoś... z sąsiedniej oraz wrogiej wioski, przygarnął niebieskowłosą do swojego grona. Uczyli ją tam wszystkiego. Walki w ręcz, strzelania z łuku, polowania i bezlitosnego traktowania ludzi. Przysięgła sobie, że kiedyś się zemści na swojej rodzinie... Na siostrze, która dla nich była idealna.  Kilkanaście lat potem, została ich przywódczynią, a gdy już miała organizować atak na elficką wioskę... przeniosła się do szkoły.  

WYGLĄD
Zacznijmy może od wzrostu? Tak, więc dziewczyna ta ma około sto siedemdziesiąt siedem centymetrów wzrostu. Ciało? Hm... Umięśniony brzuch, szczupłe ręce, krągłe krztałty ud i pośladków. Biust ma średniej wielkości, nie za duży nie za mały.
Oczy błękitne, które świecą w nocy, jeśli jest taka potrzeba. Szpiczaste uszy - charakterystyczne dla elfa. Ma kły... Nie jest wampirem, lecz je posiada. Wykrzształciły jej się, po opuszczeniu wioski. Na twarzy często widnieją barwy wojenne, lecz wcale nie muszą oznaczać wojny. Oznaczają męstwo danego mrocznego elfa. Jest to jakby ranga.
Niebieske włosy sięgające do połowy pleców, lecz najczęściej wiąże je w kucyk.

FETYSZE
  • Wysocy, dobrze zbudowani mężczyźni
  • Trudny charakter
  • Ciemne włosy... Nie ważne jaki kolor... Ma być ciemny odcień
  • Pełnia księżyca




1 komentarz:

  1. 'Umięśniony brzuch, szczupłe ręce, krągłe krztałty ud i pośladków. Biust ma średniej wielkości, nie za duży nie za mały."
    Czemu mi nikt nie powiedział, że tu jest błąd? ;_;
    "Kształty' XD

    OdpowiedzUsuń